• Veilige Opslag

Hieronder vindt u antwoord op veelgestelde vragen over self storage en een huurcontract afsluiten, betalen of opzeggen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Self storage opslagruimte huren

Bij self storage van SAFE heeft u zelf 7 dagen per week toegang tot uw eigen beveiligde opslagruimte met alleen uw eigendommen. Bij een verhuizer worden uw spullen veelal in een magazijn opgeslagen en kunt u pas na afloop van de opslagperiode weer over uw spullen beschikken.
SAFE Ruimteverhuur verhuurt self storage in alle soorten en maten, vanaf 1m² (= 3m³ inhoud) tot 100m² in Deventer en zelfs 600m² in Roosendaal, van inboedel of motor tot archief of voorraden.
Standaard heeft u zeven dagen per week toegang van ’s ochtends 06:00 uur tot ’s avonds 23:00 uur. Ook 24 uurs toegang is mogelijk.
Tijdelijke self storage is al mogelijk vanaf 1 maand. U kunt uw inboedel ook voor onbepaalde tijd opslaan en de opslag desgewenst per maand opslaan. Bij een langdurig huurcontract kunt u profiteren van aantrekkelijke kortingen.
Nee, niet-toegestaan is opslag of verwerking van stoffen of zaken waarvoor een speciale vergunning van de overheid is vereist. Ook verboden is opslag van toxische, ontvlambare en/of gevaarlijke stoffen en/of aan bederf onderhevige en levende have.
Uw opgeslagen eigendommen zijn niet automatisch verzekerd. Niet elke verzekeraar dekt goederen die buiten uw eigen woning zijn opgeslagen. Wij raden u dan ook aan om navraag te doen bij uw verzekeringsadviseur of verzekeringsmaatschappij.

Indien u zelf al een dekkende inboedelverzekering heeft, kunt u bij onze receptie een vrijwaring invullen. Zo nee, kunt u ook via SAFE uw opgeslagen eigendommen tegen eventuele schade verzekeren. Afhankelijk van de waarde van uw opgeslagen spullen is dit mogelijk tegen een premie vanaf €5 per maand.

Binnen het pand worden ongewenste temperatuurschommelingen worden voorkomen via een systeem van verwarmingen en heaters. Werkruimten zijn aangesloten op het centrale verwarmingssysteem.
Er is altijd toegangscontrole tot het pand via gecodeerde toegangspassen en op elke opslagruimte is 24/7 toezicht via camerabewaking. Bovendien sluit u uw eigen opslagruimte af met uw eigen slot.
U kunt altijd overdekt laden en lossen. Ook zijn de meeste opslagruimtes direct bereikbaar met een personen- of bestelauto, mits deze niet hoger is dan 2 meter. Zo nee, is gratis laad- en losmateriaal beschikbaar zoals steekwagens, rolwagens en meubelcontainers.
Voor het uitbesteden van transport of verhuizing, brengen wij graag in contact met betrouwbare partners.
Ja, alleen het is vanuit veiligheidsoverwegingen niet verstandig om uw toegangspas uit te lenen. Als u iemand anders toegang tot uw opslagruimte wilt verlenen, dan moet u diegene hiervoor machtigen. Dit kunt u regelen via de servicedesk op uw vestiging.
Ja, als u een “sleutelverklaring” ondertekent, kunnen wij uw leverancier toegang verlenen tot uw opslagruimte voor het lossen of laden van goederen.
Uit veiligheidsoverwegingen kan SAFE uitsluitend de toegangspas en sleutel afgeven aan de contractant of aan diens schriftelijk gemachtigde. Aangezien u zich hiervoor dient te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, kan toegang in dergelijke gevallen uitsluitend tijdens receptieuren worden verleend.

Huurcontract afsluiten, betalen of opzeggen

Bij SAFE Ruimteverhuur weet u zeker dat u nooit te veel betaalt. Wanneer u vergelijkbare self storage (grootte, toegang, beveiliging, verwarming) goedkoper vindt binnen een straal van 15km, ontvangt u van ons het prijsverschil retour. Wij garanderen de allerlaagste prijs ook bij tijdelijke opslag aanbiedingen van andere aanbieders in de omgeving van de vestiging. Vraag naar de voorwaarden.
Als u als particulier self storage wilt huren, neem dan een geldig identiteitsbewijs mee met uw foto (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs). Zakelijke huurders moeten een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel en het BTW-nummer van het bedrijf verstrekken.
Bij het afsluiten van het huurcontract maken wij een eerste rekening op. Deze eerste rekening bevat posten als huur eerste periode, eenmalige borg en eventueel een slot en geleverde materialen als verhuisdozen. U betaalt deze eerste rekening met uw pinpas of contant. De volgende huurperioden worden vervolgens automatisch geincasseerd.
Uiteraard kunt u als particulier self storage huren. Het enige verschil met zakelijke huurders is dat particulieren géén BTW over de gehuurde opslagruimte hoeven te betalen.
Particuliere huurders zijn vrijgesteld van BTW over gehuurde opslagruimte. Zakelijke huurders betalen wel BTW en kunnen deze BTW over zakelijke uitgaven vervolgens aftrekken als voorbelasting.
Ja, vooraf moeten wij uw identiteit aan de hand van uw identiteitsbewijs controleren. Ook moeten de huur en borg vooraf zijn betaald of hiertoe een machtiging afgegeven.
Uiteraard kunt u tijdens de receptieuren binnenlopen voor vragen of huren. De receptie is in Deventer geopend op maandag, woensdag en vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. In Roosendaal is de receptie geopend op maandag, dinsdag en donderdag van 09:00 tot 14:30 uur. Overige dagen en tijden zijn in beide vestigingen op afspraak.

Wij kunnen u alleen pas garanderen dat wij alle tijd en aandacht voor u hebben als u vantevoren een afspraak maakt. Bel voor een afspraak in Roosendaal 0165-533530 en in Deventer 0570-630520.

Standaard heeft u zeven dagen per week toegang tot uw opslagruimte van ’s ochtends 06:00 uur tot ’s avonds 23:00 uur. Ook 24-uurs toegang is mogelijk.

De receptie is in Deventer geopend op maandag, woensdag en vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. In Roosendaal is de receptie geopend op maandag, dinsdag en donderdag van 09:00 tot 14:30 uur. Overige dagen en tijden zijn in beide vestigingen op afspraak.

Als u opslagruimte tijdig reserveert, weet u zeker dat u op het gewenste moment ook daadwerkelijk kunt beschikken over de gewenste ruimte. Self storage reserveren is gratis. En als u het huurcontract ook vantevoren afsluit, hoeft u bijvoorbeeld niet op de verhuisdag eerst nog alles te regelen.
U kunt hier de uitgebreide Algemene Huur- en Gebruikersvoorwaarden lezen betreffende werkruimte, opslagruimte en parkeerruimte. Tijdens het afsluiten van uw huurcontract ontvangt u de beknopte algemene huur- en gebruikersvoorwaarden.

Ook het uitgebreide Huishoudelijk Reglement kunt u hier lezen. De verkorte versie hangt zichtbaar in het pand.

Uw huurcontract is schriftelijk of per e-mail opzegbaar. Het huurcontract loopt vervolgens aan het einde van de daaropvolgende periode af, tenzij anders overeengekomen.

Staverenstraat 19, 7418 CJ Deventer

T 0570-630 520

deventer@ruimteverhuur.nl

Openingstijden huurders

Maandag-zondag:
07:00-24:00

Openingstijden receptie

Maan-/woens-/vrijdag:
08:30-17:00
Overige dagen en tijden:
Op afspraak

Spoorstraat 7, 4702 VV Roosendaal

T 0165-533 530

roosendaal@ruimteverhuur.nl

Openingstijden huurders

Maandag-zondag:
06:00-23:00

Openingstijden receptie

Maan-/dins-/donderdag:
09:00-14:30
Overige dagen en tijden:
Op afspraak

Dit is SAFE

Veilig & vertrouwd
  • 24/7 beveiligd, schoon en verwarmd
  • Altijd raad en daad op maat
Flexibele ruimte
  • 1m² tot 600m², kort of langdurig
  • Alle dagen open, ook 24/7 mogelijk
Voordelig huren
  • Gebruik aanhangwagen GRATIS
  • Altijd Allerlaagste Prijs Garantie

Prijs aanvragen

Testimonials

Bij mijn winkelpand in de binnenstad heb ik een tekort aan ruimte

Ik heb bij SAFE nu een prima oplossing gevonden voor de aflevering van goederen en opslag van voorraden voor mijn winkel.

Cor van Limburg
Stylz Interiors

Wij zijn ooit klein gestart vanuit één enkele bedrijfsruimte

SAFE gaf ons de mogelijkheid om flexibel door te groeien naar meerdere bedrijfsunits voor het uitwerken van onze creatieve plannen.

MF-Fotografie
Lumo Art